dimarts, 20 de desembre del 2011

MUSIQUETA DE JUVENTUT

Després dels 5 dies que portaban unes melodies maxacan el meu cervell, el divendres a la nit quan vaig arribar a casa, em vaig dir: perquè no obras la caixa dels records?????
En aquesta ocasió tambè estaban d acord el meu cap i el meu cor.............. així que endavant.
Es una gran caixa de cartró estampat en la que guardo de tot: cartas d un antic noviet en la seva epoca de mili, postals d amics de les seves vacançes, fotos de l epoca d infantessa, cintes d audio, discs de vinil i altres coses importants en la meva vida........ Rebuscan entre els discs, ja que hi habia una de les 2 melodies que em sabia la lletra, eureka, vaig trobar efectivament el disc de Curiosity killed the cat     Down the earth.
Tambè un altre fantàstic music El Clarence Clemons, que per aquelles dates començaba a formar part de la E Street Band, i que desgraciadament en aquesta propera Gira de  THE BOSS, no podrà estar entre nosaltres. Li estarà tocan el seu Saxo als angelets del cel?????????? Si es així, prefereixo ser angelet que no pas diablessa, però angelet que transgredeix les normes i les prohibicions!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada