divendres, 2 de desembre del 2011

PORTES I FINESTRES

Sempre he tingut una especial debilitat i m atrauen molt les portes i finestres de fusta i ferro.
Tindrá algún significat? Será que necesito una via per escapar-me i no sentir-me atrapada?
Sempre he dit que el dia que tingui molts calerons i em pugui fer construir una casa al meu gust, será amb uns grans finestrals que entri tota la llum natural, amb una llar de foc, estançes molt minimalistes i amb una porta d entrada molt enorme,  per donar una bona rebuda a les meves visites,  preferiblement amb vistes al mar, i si pot ser al L Alt Empordà, millor que millor..amb les parets encalades de color blanc, sofas de color blau mar, i parquet de color blanc.
Durant el periode que vaig estar vivin a Cadaquès, vivia a casa de la meva familia, en el centre del merde, en una antiga casa de pescadors, estançes molt obertes, amb entradas d arcadas, amb els antics festejadors que donaban al petit carrer d entrada a la casa, amb una llar de foc que t escalfaba prou en el crur hivern, escala de fusta , viges de fusta, i un pati-jardi que era una verdadera maravella quan les buganvilies eran en la seva máxima floració.
Qué es consequencia de qué?????
M agradan els grans espais oberts a l exterior, o necesito els espais oberts per escapar????

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada