dijous, 1 de desembre del 2011

ESTADI OLIMPIC LLUIS COMPANYS de BARCELONA

AQUEST RECINTE ÉS ON EL PROPER DIA 17 DE MAIG 2012, ACTUARA  "THE BOSS".
No cal dir-vos a tots, que malgrat a que faltin quasi 6 messos, estic desitjan de tornar-lo a veure, fà 3 anys quan va actuar al Nou Camp, jo erá la primera vegada que asistia a un concert d ell. L escoltaba en format de cds, cintes d audio o vinils, però no havia tingut mai la possibilitat d assistir, i en aquest del Nou Camp, amb ell vaig vibrar, em va emocionar, em va fer ballar, en definitiva és un MEGA-ARTISTA, que dona tota la seva pell a l escenari, i es fica al public en el bote.
Es per aixó que he decidit tornar a comprar una entrada i gastar-me una bona pasta, perque trobo que el seu Art, no es paga amb diners.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada