dijous, 10 de novembre del 2011

PASSEIG DE GRÀCIA

El Passeig de Gràcia, és una de les Avingudes principals de Barcelona. Tè una gran importancia per les seves obres d arquitectura Modernista de l Antoni Gaudi i Lluis Domènech.
Es un dels Eixos Comercials més important del mon mundial, botigues de grans marques i d alt poder adquisitiu com: Apple, Nike, Ferrari, Prada, DG, Gucci, Rabat, Zara, Desigual, Loewe, Bulevard Rosa.
M entusiasma i m excita el poguer seure en un dels seus tipics bancs fets de "trencadis", mentres els meus dinerets cotitzan en Borsa.
Si tinc un bon dia de guanys, aprofito i entro a vissitar aquests temples per millonaris, només flanquejar les seves portes , sempre tens a algún bon professional per buidar-te la cartera, i la veritat és que m encanta que em façin una mica la pilota....., tot i dir que no sòc una fashion victim i no em va el rollo marquista.
I si la Borsa "fa figa, peta, o far fallida" m em vaig amb la "cua entre las camas" cap a casa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada