divendres, 4 de novembre del 2011

INTERIOR DE LA BASILICA STA. MARIA DEL MAR

 La meva pasió per les edificacions d ámbit religios vè de molt temps enrrera, i em vare acabar d embruixar en l any 1.990, quan vaig estar vivin durant 6 messos en un indret fantàstic i bellisim de L´Alt Empordà.
La seva petita Esglesia de Sta, Maria construida en el punt mes alt del nucli antic del poble, i el seu petit cementiri en les rodalies de la vil.la, erá el motiu de la meva peregrinació diaria, per "colarme" en l interior i poguer "campar a mis anchas", observar l oscuritat, sentir el cruixir dels bancs de fusta, o intentar "veure algun fuego fatuo", o simplement coneixer a qui anaba a descansar eternament.
Encara que personalment la religió no m ofereix cap tipus de credibilitat.
He de reconeixer i admetre que m agrada, m entusiasma, i em dona un "puntillo" tot el qué esta prohibit, trancar i transgredir les normes, per aixó aprofito qualsevol moment per entrar d estranquis i premer el disparador RAPIDAMENT!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada