dimecres, 23 de novembre del 2011

CADAQUÉS i res més

En la temporada que vaig estar vivin a Cadaqués, vaig fer infinitat de coneguts, d amics nous, i altres amics i coneguts que feia anys que ja eran presents a la meva vida, ja sigui per llaços familiars o pk durant uns anys pasaba l estiu.
Bè, el curios del tema, és que encara no havia pogut dedicar-li un petit espai a aquest indret que em tè el cor robat, ja que ho volia fer el millor possible................ però aquesta matinada a 3/4 de 4, m ha començat a pitar el mobil, amb calma i plena de lleganyes, he mirat que passaba. Els meus estimats amics Charly, el Domènec, i Enzo, tots 3 residents a Cadaqués, donan-me la bulla: "ja esta bè, tú que defens el poble a capa i espasa, obres un blog, i ni tan sols tens el morro de que una foto del poble, sigui la primera que penjas" SIC !!!!!!!!!!!!
                                                                 HERE WE GO !!!!!!
The history of Cadaqués is old, complex and changing, partly because of the geographical location of the town. The position of the bay has represented for centuries as well as today, an excellent harbour for ships to keep out of the northern winds call TRAMONTANA and storms after rounding the CREUS CAPE, or for ships waiting for the winds to die down before daring to sail into the gulf of Lyon, also to a lesser extent for sport sailing.
Cadaques i a town of sailors and fishermen who occasionally become men of arms to defend their town.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada