dimarts, 16 d’octubre del 2012

UNA CASA MOLT XULA.....

En la meva estada a Lanzarote, un dels principals ingredients era el poguer estar tranquila durant una setmana i poguer desconectar de la monòtona rutina diària que tots portem a la ciutat. Abans d ariibar em tenia que mentalitzar i camviar el xip respecte al tema de la fisonomia de l illa, estem tam acostumats a viure en paisatges verds, frondossos, caòtics a certes hores. He estat varies vegades a Menorca, Eivissa i Formentera que s em feia dificil de pensar que viatjaba a una illa totalment oposada en cuant a caràcteristiques del terreny.
Bè menos rotllo........
Vaig voltar molt, ja que estaban hospedats al Nord de l illa, i per enganxar bon temps i sol has d anar cap el Sud. Un dia després de dinar/berenar/sopar i donan una volta per la població de Playa Honda varem trobar un grup de casas com aquesta, i que estaban a la Venda, ni cortos ni perezosos, varem anar a la Oficina de Venda per captar l informació que voliam saber: ..............€€€€€€€ ????
Ens varen ensenyar aquesta per fora, per dins, ostia i ens vem enamorar i el preu....... divino de la muerte de bò!!!!! No em dubtat en apretar una mica als promotors i en questio de 15/21 dies ens respondran.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada