dimarts, 10 de juliol del 2012

LA NOSTRE DIVERTIDA HISTORIA........

El Charly, L´Enzo i jo varem decidir anar a passar un dia a Washington i fer el viatge en cotxe. En una de les vies de sortida de Nova York cap a Washington, el Charly (conductor) es va saltar una linea continua. No habian passat ni 5 segons, quan ens va donar " l´alto" un Policia, obligan-nos a parar. Demanan la documentació i els papers del cotxe, i no posan-se d acord sobre el tema de l infracció e infracció que nega haber-la comés...........blablabla. En Charly és el conductor, l´Enzo va de copilot i jo asseguda darrera del Charly.
Jo, ja estaba perden la paciència (fet que no em costa gaire) i veient com estaban perden el temps i de que no es posaban d´acord, que molt nerviosa vaig exclamar en català: OSTIA CHARLY, ACCEPTA L INFRACCIÓ I DONALI TOTS EL PAPERS AL P... POLI i FOTEM AL CAMP!!!!!
 El Policia es calla........apropan-se a la meva finestra, fen-me el gesto de que baixi el vidre i em pregunta: SRA, QUÉ ÉS EL QUE HA DIT????....... En vaig quedar de pasta de boniato, em faltaba lloc per amagar-me sota el seient i fer-me més petita, fins que els 3 vem reaccionar, estaban estupefactes, que un Policia en la ciutat de Nova York, ens parlès en català !!!! Obviament les circunstàncies eran estrafalaries i de xiste.
El Policia ens va fer baixar del cotxe, i a partir d aqui vem començar a dialogar i a fer-nos preguntes.... El Charly l hi explica que és neoyorquès però que viu a Cadaquès, L Enzo, milanès e igualment resident a Cadaquès i per ultim que jo sòc barcelonina, i que estem de vacançes.
Filan la conversa, el Policia ens explica el perquè del seu coneixement del català, habia estat 10 anys vivin a Barcelona, treballan en una Empresa de Seguretat Personal al cual estaba obligat a apendre el idioma. Total al final, no va multar-nos, es va volguer fotografiar amb nosaltres i convidar-nos a recollir-lo a la seva Comisaria nº 42 del districte del Bronx, per pendre una birra al final del seu torn, invitació que varem acceptar de molt bon rotllo.
HISTORIES INCREIBLES I DIFICILS DE CREURE, SINO LES VIUS EN DIRECTE I EN PROPIA PELL !!!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada