dimecres, 11 d’abril del 2012

QUIN PERSONATGE !!!!!

Com ja sabeu tots, m agrada la gresca i el catxondeo, ja bastant durilla ès el dia a dia, com per no disfrutar de petits moments i aprofitar-los a tope. En la Fira Medieval de Calonge, vaig trobar-me a aquest personatge que em vare robar el cor i captivar-me amb la seva provocació i les seves miradetas, només es tractaba de donar-li canya o donar-li peixet i seguil-li el rotllo, personalment em va aixó de donar joc................ o poder és per que vaig trobar la meva mitja taronja o l amor de la meva vida, no cal mirar la bellesa fisica, em basta amb la bellesa interior, i ems va fer passar un estona del més divertit al grupet que anabam.
La Companyia d Animació que vare estar donan ambient festiu, és ALMA CUBRAE.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada