dilluns, 16 de gener del 2012

COMPRA DE LLIBRE

Fà uns dies i per el meu aniversari, em vaig comprar aquest Llibre, ja que m agrada llegir abans de posar-me a dormir, o durant el cap de setmana en una tarde freda o plujiscosa. El poguer llegir abans de dormir, és per relaxar-me i deixar el cervell en stand by..................fins l endemà.
Vaig veure aquest llibre, que per el seu titol no em deia rés especial, però apart dels textes, portaba un valor afegit: els magnifics dibuixos e il.lustracions de Perico Pastor.
M agrada la seva pintura eròtica, les seves il.lustracions amb aquarela en Blanc i Negre, en color. És un artista molt simple, i suposso que és per aixó que m agrada.
Per els que no em conexeu personalment, de jove volia tirar per la branca del Disseny Gràfic, estudian els 3 cursos comuns en l Escola d Arts Aplicades i Oficis Artistics de Barcelona, i en el quart any l especialitat de Disseny, curs que vaig acabar a mitjas, ja que no m acababa d agradar el que feia, m agradaba més el dibuix lineal.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada