dimecres, 2 de maig del 2012

UNA INSPECCIÓ SOBRE EL TERRENY...!!!

El proper Dijous 17 de Maig 2012 a les 21.00 h. en aquest Estadi Olimpic LLuis Companys, actuará en directe THE BOSS.
Han passat 6 messos des de el dia que vaig comprar la meva entrada, i qui ho anaba a dir........... que ja només em quedan 15 dies per poguer gaudir d aquest Super-Espectacle, no hi han paraules per qualificar-lo........
Com a bona Capricorni, no m agradan deixar les coses a l atzar ni a l improvització, intento tenir les màximes situacions possibles sota control, i ahir al mati amb aquell solet que lluia, vaig anar d inspecció: controlar las entrades a L Estadi, i saber amb les dades de la meva entrada, on erá el meu lloc. Sin comerlo ni beberlo, ni poguer escullir lloc a l hora de comprar l entrada, resulta que, la meva entrada sera per la porta nº 3, i el meu sector el 111 el primer anell de color verd.
Faltan 15 dies, resulta ser que ja ESTIC DELS NERVIS, i amb la ubicació perfectament controlada !!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada